Klacht melden
Informatiedesk Bazaaro.nl
Algemene info
We streven om ernaar een zo goed mogelijke service en kwaliteit te bieden. Dagelijks wordt er hardt
gewerkt om alle bestellingen snel en secuur te verwerken. Mocht er toch iets zijn waarover u niet
tevreden bent dan verzoeken wij u vriendelijk dit direct aan ons te melden via info@bazaaro.nl.
Het is in uw belang om klachten altijd per email kenbaar te maken.
Wij nemen uw klacht direct in behandeling en zullen binnen 5 werkdagen reageren.
Elke klacht is voor ons waardevol. Het geeft ons de gelegenheid om daar waar verbeteringen
mogelijk zijn, dit te herkennen en zo goed mogelijk op te lossen. Wij zullen uw klacht met de
nodige zorgvuldigheid afhandelen.
Klacht over uw ontvangen order
Klopt uw (incomplete) bestelling(en) niet? U dient na ontvangst, bij voorkeur binnen 3 werkdagen per
e-mail te melden bij onze klantenservice. Vermeld hierin uw naam, order/factuurnummer, artikel en
omschrijving van de klacht. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.